3 Haziran 2015 Çarşamba

Güzeldi Ama Bitti!

Bir değil iki değil. yaşadığım süre içinde inandığım sevdiğim  kendime dost bellediğim, kardeş ağabey dediğim ne insanlar gördüm ben. Neler paylaşmadık ki! Bazen peşinde koştuğumuz kendimize görev addettiğimiz, misyonluğunu yüklendiğimiz, örnek olmak için maddi manevi kendimizi yıprattığımız, tüm olumsuzluklara rağmen bulmaca çözer gibi zevk aldığımız bir mücadele içinde olmak çok güzeldi. Etrafımızda sıradışı insanların bulunması, onlarla aynı düşüncede olmak, onlarla dirsek temasta olmak hakikatten çok güzeldi. Dalında uzman, eğitimli insanlarla yapılan sohbetler çok bilgilendirici ve eğiticiydi. Bir gün beni bu tatlı rüyadan yazımın başında da dediğim gibi kendime dost bellediğim bir ağabeyim uyandırdı!

"Ne oluyoruz?" dedim kendi kendime; Nasıl döndük böyle tersi tersine! Hedefi niçin şaşırdık? Ben birçok insanın Talip ağabeyi veyahut Talip kardeşi iken; nasıl düşersin bu tuzağa dedim kendime! Sonra durduğum yer sinmedi içime. Ben bir amaç için çıkmıştım yola ve bu yol, arkadaşlarımın özgürlüğüne kısıtlama getirecekse ben yokum dedim.

Ve o tatlı rüya bitti.